.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدامات شهرداری ساری در سکونتگاه‌های غیر رسمی
شهرداری ساری در راستای توانمندسازی زندگی در سکونتگاه‌های غیر رسمی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را انجام داده است.

به گزارش شمال نیوز، سید حمزه حسینی سیدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری ساری گفت: شهرداری ساری در راستای توانمندسازی وارتقای کیفیت زندگی در سکونتگاه‌های غیر رسمی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را انجام داده است.

او افزود: گسترش شتابان شهر‌ها و توسعه ناموزون دهه‌های اخیر، محله‌ها و محدوده‌هایی را در درون یا خارج شهر ایجاد کرده که به عنوان سکونتگاه غیررسمی شناخته می‌شود.

حسینی سیدی گفت: مناطقی که بدون مجوز و خارج از برنامه‌ریزی رسمی و قانونی توسعه شهری، به وجود آمده و ساکنانی اغلب از نوع مهاجر و قشر محروم جامعه را در خود جای داده است.

او افزود: راه‌اندازی قرارگاه جهادی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی، راه‌اندازی سرای شهروندی و ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، مشاوره و ...، اعمال تخفیف ۷۵ درصدی صدور پروانه، روشنایی معابر، احداث کانال دفع آب‌های سطحی و آسفالت معابر و پیاده‌رو سازی از جمله اقدامات شهرداری ساری در سکونتگاه‌های غیر رسمی است.

حسینی با اشاره به واگذاری زمین از سوی شهرداری ساری برای احداث فرهنگسرای خانه محله در سه طبقه، واگذاری زمین برای احداث مرکز بهداشت، واگذاری زمین برای احداث پارک رسالت و تجهیز این پارک، ادامه داد: این اقدامات را با همکاری اداره کل راه و شهرسازی مازندران انجام دادیم.

معاون شهرسازی و معماری شهردار ساری مجموع سکونتگاه‌های غیر رسمی در مرکز استان را ۲۴۹ هکتار اعلام کرد که ۵۲ هکتار از آن در منطقه یک شهری، ۱۴۶ هکتار در منطقه سه و ۵۱ هکتار در منطقه ۲ قرار دارد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.